tantdiamant.blogg.se

Lite tantigt. Lite glittrigt. Lite kul.

Come back

Kategori: Träning

Kära blogg.
De senaste 4 månaderna har förflutit utan träning, jag lovar.
Förutom att jag sprang milen tre gånger på en vecka i nya skor och därmed tappade 4 tånaglar.
Min personlighet skulle med lätthet beskrivas som manisk.
När jag gör ngt så gör jag det, lite för mycket.
Nu har jag och mina trasiga knän och tillhörande rygg i alla fall hittat till Hagabadet, där vi ska försöka bli friska tillsammans.
 
Jag har kommit ganska så långt med min mentala bit. Jag kommer antagligen aldrig att vara nöjd med mig själv. hur jag ser ut. Men det är ok, jag vet att det är så.
Mitt mål är inte att ha en "vacker kropp".
Jag nöjer mig vid att ha en kropp.
 
En kropp som funkar.
Jag vill kunna springa, hoppa studsmatta, hjula (okej, kanske inte hjula), klättra i träd, skratta så det gör ont i kinder och mage, krama Troll så
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: