tantdiamant.blogg.se

Lite tantigt. Lite glittrigt. Lite kul.

Svacka

Kategori: Allmänt

Just nu har jag nog kommit ner i en svacka. Jag känner mig väldigt trött och liksom nere.

Måste rycka upp mig.

Hösten har ju trots allt kommit på riktigt, och som jag längtat!

Varma koftor, eld i kaminen, varm choklad och friska promenader i färgglad trädskrud.

 

Jag är fortfarande fantastiskt nöjd med mitt medlemskap på Hagabadet och har nu varit medlem i en månad.

Med 2 pass yoga och 2 pass styrka i veckan så är min rygg bättre än vad den varit på länge.

Nu ska jag bara orka mig upp från svackan så att det blir lite roligt igen. Inte bara träningen, utan.. allt.

 

Det är helt enkelt mycket nu.

Jag visste att oktober skulle bli hektisk, men nu när man är mitt i det, så är det svårt att se att oktober kommer att ta slut.

Förutom jobb, ideella organisationer, Lovisa, djuren, träning så ska jag försöka klämma in planeringstid för möhippa, och att jag ska vara toastmaster på ett bröllop. Det blir liksom finalen för oktober. Hoppas att jag fortfarande står på benen då.