tantdiamant.blogg.se

Lite tantigt. Lite glittrigt. Lite kul.

A-AMIGO, A-A-AMIGO.

Kategori: Allmänt

Vilket FANTASTISK frågesportsprogram!
På fredagar kan vi ta del av ett program som har noll logik, en programledare som verkar ha minst tre bokstavskombinationer och dessutom är hög på crack. Kan det bli bättre?!
"Religionskunskapsboogiewoogiemannen", "Paragrafryttaren" och många andra aktörer kan ni se
18:45 på Barnkanalen och får inte missas, oavsett ålder eller innehav av småbarn (lät ju lite fel, men ni fattar).
 
För er andra (alla två som läser bloggen), så kan jag ju fråga ifall ni förväntade er att detta skulle bli en blogg som uppdaterades varje dag kan jag bara säga: Nä.
 
Eller den kan ju komma och uppdateras en sisådär femton gånger på en dag med, när min maniska sida slår till.
Men oftast så blir det mer sällan.
 
Det har varit helg, för den som har undgått det, och den har varit fylld med fredagsmys (a-amigo, a-a-amigo), Sean Banan, simskola och kalasfika.
 
Idag är det måndag igen, med tillhörande ångest. Hade dock hellre stannat kvar i sängen.

Kommentarer

  • JP säger:

    Men vaffan. Du bor för långt bort och är typ Sveriges sämsta människa på att höra av dig (men, ok, typ Sveriges bästa människa i övrigt, så låt gå då), så det är klart att du får se till att blogga OFTARE.

    Hur ska jag leva med min Jessica-abstinens annars?

    Hmpf.

    Svar: <3
    piccolacoccinella.blogg.se

    2013-03-18 | 19:58:31
    Bloggadress: http://fitnesstrams.wordpress.com

Kommentera inlägget här: